sportlov

Hej, dålig uppdatering över lovet. Men lixom, jag måste ju få leva lite?;) Ska iaf berätta om mina dagar i åsele!:)
Onsdag; Kom fram vid 5 typ, jag och nella gick till ug och träffa folk, såg på zombieland och åt oss feta(yy)

Torsdag;
Vaknade av en viss galen liten naken hund vid namn bella hoppar på mig och försöker slicka mig över hela ansiktet;p iaf, så gick jag och nella upp och åt mackor. efter det bedrog vi oss mot åslia och åkte slalom, fyfan vad kul vi hade!:D Efter åslia så for vi hem till nella, fixade oss lite och åt middag och drog till bussen som gick mot vilhelmina! Där vare snödisco. Men det sög där inne så jag sprang ut och var social med folket därute, vi var uppe på scenen som vi döpte till åsele;p och alla typ kastade mig runt överallt, ena sekuncen låg man på golvet, andra i snön osv ;p anyway så ägde kvällen!



fredag;
Vaknade av bella igen;p så vi steg upp fikade, sen kom evalena och jenny och vi såg 2 and ½ men i några timmar, sen drog jenny hem och jag nella och evalena drog till timmergrillen och åt(: Sen drog vi hem till nella och såg zombieland igen, för vi hittade den på hårddisken HAHAH. Sen for evalena hem och jag och nella fixade oss inför åslia natten. Vi fick skjus av evalenas pappa, sen så åkte vi lite. men det gick typ knappt, isigt över hela stora backen! Så vi fick för oss att vi kunde åka i katten istället, och där vare KOLSVART! så vi åkte på evalenas och jennys snowboardar och sen tog vi på oss skidorna, fast jag ramlade nere vid liften typ och kom aldrig upp, så jag låg och garva sönder i säkert en kvart HAHAHAH. Sen åkte vi skrana, och blåmärken fick man räkna med! Men nella och jag failade i stora backen och nella fick typ hjärnskaking, så hon for hem halv 3 på natten, men jag jenny och evalena var kvar och åkte. Sen så for vi ner och fick gratis korv av söders farsa ;p och isak är ju korkad nog och glömde ta bortplasten, så vi hade teamwork;p sen klockan 7 på morgonen kom isaks pappa och hämtade mig jenny isak och evalena och skjutsade hem oss. :)

Haha, jag tog lite för mycket sprutgrädde då vi fika ;]

haha, behövde prova! chips+grädde=smakar råfisk! FYFAN.

lördag;
Vi for och firade jessica som fyller år imorgon, vilket min moder gör med!;p sen drog vi hem, jag och nella gjorde ett test på telenor.se<GÖR DET!!! och typ inge mer;P sen packade jag ihop och hoppade på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0