When you're gone

Dagens låt: Undertow-timbaland feat the fray & Esthero♥
Dagens frisyr: flätor
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: mjukisar, linne tjovktröja
Dagens planer: musik, dator &tv
Dagens vill ha: åsele marknad
Dagens saknad: Finaaa
Dagens drog: bananer
Dagens tråkigaste: att jag inte ser ngt, måste fan ha glasögon typ..
Dagens finaste: ryssss♥
Dagens kram: no one ;p
Dagens humör: typ inga känslor alls.
Dagens mående: inget
Dagens borde: inget
Dagens parfym: so...?
Dagens bästa: vändtia<3<3<3<3
Dagens sämsta: att förlora i vändtia...... ): *emo cutt..*
Dagens sysselsättning: Skola, vändtia dator
Dagens materiella vill ha: vettefan, en renare dator...
Dagens längtan: Sommar
Dagens fundering: vad snackar ryssen egentligen om s:
Dagens middag: pallt, eller nej krockkakor, eller visst heter det så?
Dagens kärlek: inget
Dagens skratt: skolan
Dagens tanke: jag kommer aldrig komma in på frisör linjen.
Dagens irritationsobjekt: ...
Dagens smycke: Mitt coola armband som ser ut som foppas halsband : D
Dagens önskan: Att min syn ska sluta dampa, allt är suddigt..får damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0