dagens

Dagens låt: the båtten is nådd
Dagens frisyr: lockigt och eriks mössa
Dagens smink: mascara, vit kajal, puder 
Dagens klädsel: mjukisar, linne, tjocktröja
Dagens planer: eh, har redan varit dag ju
Dagens vill ha: vet inte riktigt, februari.
Dagens saknad: Vet inte, fina maybe :D
Dagens drog: oboy 
Dagens tråkigaste: ehm, kylan.
Dagens finaste: din mamma<3
Dagens kram: jullizz
Dagens humör: sur, seriöst. Måste sluta ha pms hela tiden.
Dagens mående: SUR/ARG/TRÖTT/COLASUGEN. HAHDDGOISA
Dagens borde: coca cola.....
Dagens parfym: so...något..
Dagens bästa: din mamma <3
Dagens sämsta: då min cola tog slut..
Dagens sysselsättning: Skola, helena, dator
Dagens materiella vill ha: bra ögon eller ngt, är less på jävla cp syn.
Dagens längtan: juuuuuuuul
Dagens fundering: är klockan redan 11?
Dagens middag: kyckling, jag var så duktig och lagade mat<333
Dagens kärlek: din mamma<33
Dagens skratt: terorist robin.
Dagens tanke: ska jag gå i ide?
Dagens irritationsobjekt: din pappa<3
Dagens smycke: isaks armband :D
Dagens önskan: att bli 18 och bara göra precis vaaaaaaaad jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0