Dreaming with a broken heart.


tja, sitter utan smink och uppsatt hår och känner mig såhär lagomt snygg, not.
Idag så har vi studiedag. Sov i ersmark igår så jag kunde inte upd. Jag Emelie Juliette och Helena badade jaquzzi pluggade och sen så gick Jag juliette och emelie ut och träffade nadia en stund. Vid typ 11 så ringde jag och jullan wille och frågade om han ville komma och se film. Vi såg the crazies. Typ en zombie film, så nu kommer jag ha men för resten av veckan. Idag så pluggade vi, sen tog jag bussen till skolan och cyckade hem. Fick typ damp för höll på att bli överkörd ett x antal gånger för ingen jävla bil kan visa respekt mot dom som cyklar. Får damp, HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0