And I need you now somehow

Min onsdag i bilder.

morgonens cykel outfit c:

hade slöjd, tyckte jag var ganska cool.

sen så skulle vi till stan med klassen och snacka med politiker, och jag var cool i arvids keps när oskar skjutsade mig och jag typ satt och skrek  :)

oskar spårade, och det var inte vackert, slutade med att musikläraren också tog kort med sin mobil ;s

for hem till william och är seriöst kär i hans hund <33<3<3<3<3<3

klättrade upp i williams träkoja som han gjorde då jag var liten, så för att ta sig mellan alla våningar var det jättesmå hål med en stege men jag tog mig enda upp till takterassen, lixom är jag inte kung?! Sen drog vi till helena och åt kladdkaka på hennes tag och skjöt med luftpilar. det ägde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0