Not like the movies

Hejsan. Sitter typ och skakar för jag tagit för mkt astma medecin så det är skitdrygt att skriva. Iaf, idag så hade vi svenska på morgonen, vi läste och typ började jobba inför deckaren vi ska göra. Sen så hade vi NO och typ pluggade på betydelser av konstiga ord. Och efter lunchen hade vi cooper test, gick sämst för det regnade= astmax100= förklaringen till överdosen av astma medecin. Iaf, så efter det for jag helena och lina tbx till skolan och köpte cola och chockalbollar och typ fikade och väntade bussen till stan. Men när jag väl tog mig hem så var jag ju såklart utelåst. Men pappa kom hem och öppnade :D
bild från i förrförrgår. Borde börja fota igen med min systemkamera men den är hos mamma och min syster tattar den hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0