fyfan

Jag har hört att du träffat någon, jag har hört att hon är allt jag inte var.
-
fyfanfyfanfyfan, vad jag hatar dig. Du är så jävla smutsig. Att du bara kunde ljuga mig rakt upp i ansiktet. Seröst. Jag vill inte skriva detta för att folk ska bry sig, jag vill bara få ut det. Så läs på egen risk. Men fyfan vad du är patetisk. Ditt äckliga lilla svin. Då jag ser ditt äckliga ansikte så ska jag bara skrika ut. Skrika ut alla lögner du proppade in i mitt huvud. Alla lögner som du sa till mig, och fick mig att falla för. Du som värkade speciell. Du är fan som alla andra jävla äcklen i den här vidriga hålan vi kallar jord. Eller nej, du är inte som dom. Du är värre? Du är så fylld med lögner och svek så det bara lyser om dig. Karma is a fkn bitch, Och jag hoppas som fan att du ska få för det här. För du är så jävulskt äcklig. åååh. Jag är så dum som kunde falla för dig, och allt du sa. Nej jag orkar inte.
Tumblr_l68flkxlff1qb68fho1_500_large

Kommentarer
Postat av: neeella

vi ordnar det här elvira, han ska fan få igen för det här.

älskar dig bästavän!<3

2011-04-11 @ 19:54:36
URL: http://daniellafantenberg.blogg.se/
Postat av: alicia

känner igen mig så hårt i domdär känslorna, först skitledsen, sen ilskan och sen lite lätt saknad före det blir olika från dag till dag.. de kommer bli bättre, han förtjänar verkligen inte dig! killar har då fan inte många hjärnceller,och så är dom så sjukt känslokalla. seriöst,girlpower!!

2011-04-11 @ 20:53:22
URL: http://aliciaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0