16:41

Hej ppz. Idag var det första skoldagen som 9a. Dagen har inte varit speciellt jobbig alls. Vi satt hela klassen och planerade lite och typ snackade om vad som skulle hända i veckan. När vi slutade 11 så drog jag mig in till stan och träffade Cornelia. Vi kollade runt lite men jag hittade inget som jag tyckte var fint. :( Lite senare kom Wilma och då drog vi tre till Ö.B och köpte lite saker. Älskar att köpa små saker. När vi var klara drog vi till västerslätt och pratade lite. Sen kom isak och följde mig en bit hem med moppen. Trevlig dag iaf. Efter maten kommer Helena och ska sova här. NIICE. Hoppas alla lägger detta inlägget i sin feta carebox. love yah all. (nästan, hihi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0