I think this could go on and on forever

God morgon världen. Är hemma från skolan idag pga min äckel förkylning. Känns lite förjävligt att jag alltid ska bli sjuk då det är skola. Hhahah, nu känner jag bara ''FINNS DET EN SÅ FINNS DET FLERA'' med mina förkylningar. Förövrigt är det världens bästa citat. Vet inte hur många gånger jag och Helena sjungit det. Jaja, ska ladda hem lite true blood nu. Drömde en mardröm tack vara true blood inatt. Seriöst, väääärldens äckligaste dröm. Fast älskar att jag kom på i slutet av drömmen att det var en dröm och tänkte '' nej jag ska inte vakna, för jag vill se hur den slutar''. Kan inte mer än älska mig själv ibland. puss

jätte gammal bild. Saknar min lugg. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0