lista, yea

Senaste:
Låten du lyssnade på? Venne
Som du åt? tuggumi
Som du drack? vatten
Filmen du såg? the switch


Under den senaste veckan har jag:
1.Varit full? Nope
2.Snusat? ne
3.Rökt? ne
4.Hållit någon i handen? ja
5.Hånglat? ja
6.Haft sex? ja

Avsluta meningarna
Sensate kyssen... va väll som den va, hahha nejmen vad fan ska man säg om den?
Jag vill... vara trött så jag kan sov
För två dagar sen... vare väll tisdag?
I natt ska jag... sova tror jag
I morgon.. ska jag rida och äta middag hos mormor

Annat;
Hur mår du just nu? - less
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - haha, jaa
Har du piercat dig? - ja
I så fall, vart? - öronen om det räknas? heh

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast? - Mamma troja
Vem ringde dig senast? - Helena troja
Vem sms:a till dig senast? - Helena
Vem sms:a du till senast? - Helena

Övrigt;
Är du hungrig just nu? - Ne
Vad är klockan nu? - 01:48
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, fb, bdb

Familj;
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - nån timma sen
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - nån dag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0