Every little thing, reminds me of you.

1. Hur gammal är du om 5 år? 19

2. Vem var den sista du träffade? Ofelia

3. Hur lång är du? 170

4. Vilken var den senaste filmen du såg? A lot like love

5. Vem ringde du senast? Betty

6. Ditt senaste sms och till vem? Varför sådär? :( <3

7. Vad är helgens planer? Träffa finis♥

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

9. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Om jag måste välja så ringa, men face to face är ju bäst.

10. Vilken ögonfärg har du? blå

11. När vaknade du idag? vid 10

12. Har du någon gång hittat en katt? Har en katt hemma, brukar hitta henne sovandes på soffan oftast

13. Vilken är din favoritplats? Göteborg

14. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte..

15. Var befinner du dig om 10 år? Umeå och söker lägenhet i götet

16. Vad skrämde dig som barn? Traktorer och monster under min säng. Och det sitter kvar..

17. Vem fick dig att skratta senast? ofelia

18. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

19. Sover du med eller utan kläder? t-shirt och trosor

20. Hur många kuddar har du i sängen? 1 hos pappa 8 hos mamma

21. Hur många landskap har du bott i? 1

22. Har du någon gång spytt på någon? Hahah jaa

23. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpisar<3

24. Vilken är din favoritglass? - GB gräddglas choklad, nomnomnom

25. Tycker du om kinamat? Lita uttjatat men jaa

26. Tycker du om kaffe? med oboy :]

27. Vad dricker du till frukost? Proviva

28. Sover du på någon särskild sida? hmm, med ryggen mot väggen. Så ingen kan komma bakom min rygg och döda mig. Heh

29. Kan du spela poker? Kunde

30. Tycker du om att mysa? Klart

31. Känner du någon med samma födelsedag som dig? FOKI, eller känner och känner..

32. Vill du ha barn? Om 15 år, ja

33. Kan du några andra språk än svenska? engelska

34. Har du någonsin åkt ambulans? Jaa

35. Föredrar du havet eller poolen? Havet!

36. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, eller bio

37. Vad var det senaste du stoppade i munnen? vatten

38. Vem är den roligaste människan du känner? Mina vänner föfan

39. Välj ett ärr på din kropp: Hm... Typ puttelilla gropen vid mitt vänstra(trorjag) öga. Sedan en katt i grekland rev mig och jag fick fara till lassa dagen efter och ta spruta så jag inte skulle bli sjuk.

40. Vad har du för ringsignal? sony ericsson

41. Har du kvar något klädesplagg sen du var liten? Ja, ett par små sandaler och en prinsess klänning

42. Kan du byta olja på bilen? Hahah njae

43. Har du fått fortkörningsböter? Nedå

44. Vilken var den senaste bok du läste? Som trolleri

45. Läser du dagstidningen? då Helena tvingar mig, hehe

46. Prenumererar du på någon veckotidining? KP FÖRFAN!

47. När var du i kyrkan senast? skolavsslutningen

48. Vilken radiostation lyssnade du senast på? rix fm

49. Vart togs din profilbild? på fb i mitt rum

50. Är du för ung för att äga vinylskivor? och det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0