They made a statue of us

Taggat tjej..heh. Har packat väskan klart, fixat mig klart. Nu sitter jag bara och väntar på min underbara syster som jag inte umgåts med på snart 3 veckor, så vi har en hel del att ta igen. Taxin till flyget hämtar oss kvart över 3. Sen är det att flyga till stockholm där vi mellan landar 2 timmar. Kuul, fast. Sen äre flyg till gbg som tar  typ 40 min. Hatar att flyga, tror alltid att jag ska dö eller ngt. Då jag flög till västerås höll ju Betty på att kissa på  sig av skratt för jag såg så rädd ut när planet skulle lyfta. Och på vägen hem höll jag på att ta sönder hennes hälsenor... SÅ OM JAG DÖR IDAG, SÅ ÄLSKAR JAG ER ALLA!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0