Sugar,we're going down.

Jusst nu sitter jag och ser på skins. Har börjat på säsong 3 och blir smått ledsen över att det är nya människor och inte dom gamla, men det blir säkert bättre när man kommit in i det mer. Idag så var jag iallafall hos tandregleraren uppe på lassa också. Men efterssom dom skickade in min protes eller vad det heter 06 så har min mun ändrats jätte mycket sedan dess så nu är det inga fel alls. Sköönt. Minns då jag var liten och fick sova med en stål lina runt hela huvudet. Såg typ ut som tandställnings snubben i ed ed och eddy, eller vafan det nu heter. Så hon typ fotade min mun sen var det klart. Och imorgon klockan 10 på morgonen så flyger jag till stockholm, sköönt. Och jag kommer troligen inte kunna ha tillgång till internet så ska skriva lite tidsinställda inlägg nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0