listor<3

personligt:
ditt namn? - Elvira lovisa widstrand
korrekt ålder? - 14, orkar inte ta reda på mer
längd? - 170. Fast vet inte precis exakta siffran. Och har inget större intresse av att ta reda på det.
vikt? - Väger mig inte
smeknamn? - Elvan, Elvis, Spik, Spiklåda, Viran, Elvuz, Elvuzuz osv osv
vart bor du? - umeå. Frivillig att kidnappa mig?
vad gör du på fritiden? - Dator, kompisar och all sådan skit ungdomar gör.
beskriv ditt utseende - Lång, cool, awesome. Nivetdet.
vad är du mest missnöjd med din kropp? - Vet inte ;s
vad är du mest nöjd med? - Inget typ
vad har du för uppfattning om dig själv? - Vet inte, går upp och ner.
. vad vill du jobba som äldre? - Frisör. Dock är chansen att jag blir det 0% typ.
hårfärg? - mörkblond. Eller vet inte riktigt
ögonfärg? - blå
någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet?- Hah, nej.
kan du själv säga att du ser bra ut? - Nope
hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - För mycket känns det som. Fast även typ inget alls, svårt..
är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - fattar inte frågan
någon vana? - Har typ bara dåliga vanor ;c
lyckotal? - 8.


vänner/folk:
vad heter din bästa vän? - har ingen C:
hur många vänner har du? - Vet inte, palla räkna osv. 
anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - hah nej
vet många personer vem du är? - Skulle inte tro det. 
hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Alltså, tror jag knappast. Men vi har rätt liten skola så tror nog folk skulle veta om dom typ pekade i skolkatalogen.
när var du senast med någon kompis? - någon timma sedan
känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej
vem sov du senast hos av dina kompisar? - Emelie
vem sov senast hos dig? - Ehm, vet inte :c

romantik:
vill du ha ett förhållande? Klart jag vill. Men då det kommer till hela binda sig saken brukar jag oftast bli rädd och skita i det.
vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre
är du kär? - Nej
tycker någon om dig mer än som vän? - Nja
är du redo för att satsa på ett förhållande? - Inte nu, men om jag hittar någon som jag tycker om är det ju inte så att jag säger nej?
hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Sprollar
tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - har ju ingen?
vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? Brukar inte säga ''jag älskar dig'' såeh. Nej
skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - inte i min klass iaf.
i din klass? - Hah never


tankar & skit:
har du någon fobi? - Zombies
har du någon allergi? - Ja
vad tänker du på innan du somnar? - Allt som kan kan tänka på typ. 
vad är de första du tänker på när du ser en person? - Helheten, och utstrålningen.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Tycker om mig.
en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - en på fredag andra på lördag ;)
. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Klart man måste lägga ner massa tid med sin bästis också. Annars slutar man ju upp ensam. För ingen kärlek varar förevigt. 
hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - va?

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
. vad kommer först, tjejen eller träningen? - 
hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
runkar du regelbundet? -

vad väljer du?
oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - 13-
vänskap eller förhållande? Om jag tycker om någon mycket är det ju klart att jag vill vara i ett förhållande med personen.
snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet?- Snyggaste killen... Känns taskigt att säga men sanningen.
vad är sexigast, naket eller underkläder? - Sprollar
hur gammal är du helst i mellan 7-13? Lätt 7. Bekymmerlös förfan

skulle du?
kunna byta liv med någon? - Klart man vill ibland. Men palla tänka så. Du kan ju inte precis byta och du får fan göra det bästa av grejjen lixoooommmm.
isåfall vem då? Mig ;)
vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Klart
kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Hah, tror inte det.
kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva?- Har ingen nära vän ;p
kunna sova ute på vintern? - Klart jag skulle kunna.
kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Skulle bara vilja byta stad :s
kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej, köp choklad ist.

klädstil:
anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej, har typ på mig det som är skönt och ser ok ut i mina ögon.
vad klär du dig i oftast? - tights
tänker du alltid på vad du tar på dig? - Inte då jag är ensam
klär du dig dyrt? Hah nej
vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - Fashioncore 

senaste 48 timmarna har jag?
pussat någon? - Nej
haft sex? - Nope
fått en kram av en helt okänd? - Tror inte det.
ringt någon? - ja
blivit uppringd? - ja
funnit kärleken? - nej
kollat på google? - ja

SISTA FRÅGAN
100. hur lång tid tog detta? - Vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0