Dag ett: Nio saker om dig själv.

1.Jag är väldigt bakterie rädd. Inte så att jag är rädd för förkylningar eller så. Bara mer att jag tycker det är äckligt med hantag på offentliga platser eller hantag på bussar osv.

2. Min största rädsla är björnar. Brukar drömma mardrömmar ca 1 gång i veckan om att jag blir jagad av en björn. Rätt ironiskt då min pappa heter Björn. :((

On-a-scale-of-1-10_large

3. Något bland det roligaste jag vet är att sjunga.

4. Jag vill vara gravid. Alltså jag vill inte ha barn eller så. Men det värkar så himla mysigt att gå runt med en kulmage som sparkar och ja. Helt enkelt mysigt.



5. När jag gått ut gymnasiumet så planerar jag att flytta ner till Göteborg. Som dom flesta kanske förstått så är det min absoluta plats på jorden.

6. Jag brukar oftast skita i om allt skiter sig. Då det händer dåliga saker som man egentligen vill bryta ihop över så väljer jag istället att spendera mera tid med personerna som får mig att mår bra. Det dåligaste sättet att läka sina sår är att sitta och klösa på sina sårskorpor liksom.

7. Jag är jäätteee mega paranoid. Vågar knappt blunda då jag är ensam för jag är rädd att typ the ring eller ngt liknande ska stå och stirra mig i ansiktet. Så när jag tar bort mitt smink tar jag först bort på högra ansiktet så jag kan titta med vänstra och sen tvärt om. Har även gått runt med en kniv i handen som självförsvar när jag varit ensam hemma och hört ljud.. (filmade även det hela, ifall jag skulle dö så skulle det finnas bevis..)

50525_large

8. Det finns så sjukt mycket jag vill hinna göra innan jag dör. Fast jag har ingen aning om hur jag ska kunna ha pengar/tid till det hela. Får bli lodis och gå runt jorden. Låter som en spännande idé?

9. Jag bloggar inte för läsarnas skull. Jag bloggar mer för att kunna gå tillbaka i mina arkiv och se vad jag gjorde för 2 år sedan. He e kuuuuuuuul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0