Lista

Vad är det första du tänker på när du vaknar? om det är vardag så får jag ångest och skiter i allt/alla bara jag får sova

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Ja
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Yes
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? ja
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Haha, tror inte det

Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nope

Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Nja, inte vidare ngt specielt jag kommer på. Brukar inte ta åt mig om vad folk säger osv. Såatteeeeeeeeeeeeeh

Vem är den största idioten du känner? Det vet nog den personen. :)

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Har inte känslor för ngn.

Hatar du någon just nu? Nej
Vem tog senast på din rumpa? Jonte,vad fan..
Har du syskon som är äldre än 21? Nej
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Ingen aning, det kom bara..
Saknar du någon just nu? Ja
Är du längre än de flesta i din ålder? Ja

Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? Nej

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Skulle inte vidare bry mig

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Ja
Känner du någon som är oskuld? Ja
När gapskrattade du senast? Idag antar jag
Brukar du tänka innan du talar? Oftast

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Ja
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Nja, vet inte riktigt. Tror inte det

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Berättar inte allt för folk. Men den som vet mest om mig är kille så ngt i den stilen iaf.
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Njae
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Om jag gillade personen så nej
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? hahha aldrig
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Nej, jag tror mer på '' Jag visste vad jag hade men jag trodde aldrig jag skulle behöva förlora det.'' Och nu menar jag inte att man ska ta någon förgivet. Men alltså ah, hoppas ni fattar.
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Tror inte det
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Ja, bara den inte dog utan bara flyttade bort
Pratar du ofta? Ja

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Hemma, ute
Vad är det bästa som hände dig idag? haha, allt äger idag.
Vem har du umgåtts med idag? klassen,familjen
Är du en elak person? om jag är arg på ngn, ja. Annars inte
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? vet inte..
Vad lyssnar du på just nu? Min mage som kurrar, det är mysigt. :D

Tror du att andra människor tycker illa om dig? Ja

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? få panik

Är du lycklig? Lycka är bara ngt man kan uppstå i stunden, men jag mår bra.
Vem skrek du senast på och varför? ehm, har faktiskt ingen aning...

När grät du senast? När trasan for

Vem kramade du senast? ingen aning
Är du rädd för mörker? ja, det är det värsta som finns
Vad drack du senast? cola zero
Tror du att två ex kan vara vänner? Kan dom säkert, dock inget jag skulle vilja vara med mitt ex.

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Nej
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd

Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? Typ, för att jag äger på alla vis?
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? en nice kille som skulle kunna skeda med mig när jag sover
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ofelia
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0