två saker jag gillar och en sak jag inte gillar.

2 BRA SAKER:
OneRepublic, dom äger och gör mig glad i alla lägen. Älskar att lyssna på ''everybody loves me'' då man känner sig dålig, för humöret vänder på 2sec.
Engångskameror. Jag köpte en i Stockholm men han inte använda upp hela rullen i den så nu har jag 11 bilder kvar. Jag älskar att ögonblicken värkligen fastnar på bild. Me digitala kameror tar man ju över 1000 bilder och sen hamnar dom på datorn och inget mer. Med engångkamera så blir dom ju faktiskt riktiga bilder som man kan spara och visa upp som 30 år.
EN SAK JAG INTE GILLAR:
Det fula höstvädret. Det är jätte fint när det är sol osv. Men när det är regn och moln blir det ju så himla fult och tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0