hajkbilder tagna av Alicia del 2


Taggade på bussen dit

På vägen till tältplatsen var det fint.

Under detta träd hade jag mitt tält. För er som ville veta. Det var inte smart alls att ha det, för det kom feta vattendroppar i maten hela tiden då vi skulle äta frukost. Gal1 drygt..

Äckelvattnet vi vart tvingade att dricka. Troligen också andledningen till att nästan alla ligger hemma i magsjuka

Världens äckligaste hängbro man behövde gå över för att komma till tältplatsen. Jag var nära på att gråta en gång då jag trodde den skulle gå av för alla stod och hoppade på den...

Hugos sockbränna var väldigt fin.


Haha, jag måste värligen ta bort min utväxt snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0