Svar

Anonym om Ignorant:
du är så otroligt vacker. helt hur smal och fin och långt vackert hår och perfekt ansikte och åhh... så himmla avundsjuk. vackra barn.. hur kan du vara så vacker? på riktigt. tränar du? äter du något spec? hur gör du håret? hur åhhhh.....vackra barn..
Haha tackar! Det värmde lill hjärtat :PppP
Och ja, jag tränar, maten är jag inte speciellt brydd om, försöker äta normala måltider på vardagar och sen på helgerna äter jag det jag känner för. Håret är väll egentligen inget speciellt. Har sparat det sedan 6an och det enda jag gör är att platta det och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaren! det är så långt och tjockt så tänkte om du kanske hade hårförlängning eller körde ricin olja eler något, :)

2012-05-24 @ 21:46:24
Postat av: LN

tänk att de två sista meningarna sägs av ett peddo............ :S:S:

2012-05-28 @ 17:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0