18 april

Vad vill du ha just nu?
Vara helt fri från alla rester jag samlat på mig i ettan och sommarlov.
Vad är du rädd för ska hända?
Typ jorden går under (var rädd för 2012 i tre år, kunde ligga på nätterna och ha ångest haha..)
Hur många stora kärlekar har du haft?
1

Vilken är den bästa filmen?

Lords of dogtown, battleship, alla lejonkungen och atlanis <33
Brukar du läsa böcker?
Aldrig frivilligt 
Vad irriterar du dig på just nu?
Regn, migsjälv och plugg
Vem skulle du vilja se ut som?
Cara delevigne, 

Om du hade en miljon, vad hade du köpt?
En as nice resa, kläder tills jag drunknade och en as smooth bil tills jag får körkortet så jag kan glida runt och äga.
Vad föredrar du, sex med känslor eller utan känslor? 
med
Vad ångrar du mest av allt?
No regrets :PPp Nä tänker inte säga, är hemlig :))
Vart drar du gränsen för otrohet?
oj jag vet inte.. 
Vem bråkade du senast med och varför?
Typ Tom, eller inte bråk bara dryga mot varandra
Har du varit underviktig eller överviktig någongång?
Tror jag inte

Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Jo förfan 
Tror du att man kan vara vän med sitt ex?
Kan man väll 
Lever du efter en religion?
Nope
Vilken är ditt favoritämne i skolan?
Ingen hehe, men idrott är typ roligt. Efterssom allt annat suger. :))
Skulle du kunna vara i ett förhållande utan sex?
Gör inte sånt vad är det ens :S
Läser du bloggar? Isåfall, vilka?
Typ mina kompisars, är inte så duktig på att hålla koll på the big blogs :PP

Vilken kändis ser du upp till?
Frej larsson äger
Hur ska en perfekt förebild vara?
Skönis
Hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år?
bo utomlands och chilla
Vad står det i ditt senaste mottanga SMS?
Gick bra 

Vad har du för bakgrundsbild på mobilen?
Tom då han sover, är stalker. 
Hur är du på fyllan?
Alla humör på en och samma gång
Vilket är ditt största problem för tillfället?
Haha nej tänker jag ju inte säga. 
Vilken är din favoritdrink?
Dricker aldrig fancy drinkar... 
Vart skulle du helst vilja bo?
Göteborg 
Hur ser en perfekt helg ut för dig?
Skaffa ett asroligt minne
Vem ringde dig senast?
Cornelia 
Vad ska du göra nu?
Sitta på skolan och sen ta tåget till Hörnefors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0