Kan man inte sova kan man göra en lista

Vem?
Vem sov hos dig senast?- Tom
Vem pussade du sist? - Tom igen
Vem tror du tänker på dig just nu? - Ingen mest troligt. :))
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - Ofeliaaaa!!
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?- Mormor
Vem har du senast ringt? - Tom
Vem kommer du aldrig att förlåta? - Finns en del men inget jag skriver här. 
 
 

Vad?
Vad får dig att bli rädd? - Då folk skrämmer mig, mörker, clowner, ZOMBIES, björnar m.m
Vad gjorde du i helgen? - Jobbade och hängde med Tom
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever?- Oj, jag vet inte. Vill inte veta heller.
Vad har du på dig just nu?- Trosor :))
Vad tänker du på just nu? - Maat ://
Vad för mobiltelefon har du?- iphone 5s<33
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? - Inga strumpor på mig ens 
 
 

Är?
Är du snygg?- Funkar väl
Är du brunett? - Ja, typ nästan svarthårig
Är du orolig för något just nu? - Att jag kommer vara sjuk på midsommar..
Är du lycklig? - Stundvis, ja
Är det snyggt med rosa strumpor? - Nej
Är du kär? - Ja <333
Är du oskuld? - Nej
Är du mysig? - Hatar att röra människor, kan bara mysa med Tom.
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? - Inget som man ska satsa på att bli, men fint kan det ju vara!
Är du ensam just nu? - Yeeezz
Är det soligt ute? - Regnar :))
 
 

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? - Indeed
Har du blivit sviken av en vänn förut? - Si
Har du plattat håret någongång? - Ja
Har du något husdjur? - En häst, 7 höns, 3 katter och oj vad konstigt det kändes att inte längre säga att jag är hundägare. Saknar henne så mycket.
Har du gått ner i vikt förut? - Ja
Har du hål i naveln? - Nej, tur det.
Har blåa ögon? - Typ
Har du varit i Asien? - Nej :(
 
 
 
Vill?
Vill du ha breda höfter? - Rätt nöjd
Vill du vara smalare? - Hade väl varit nice, men rätt nöjd nu också.
Vill du ha en hund? - Om jag vill
Vill du att det ska vara soligt nu? - Nej mysigt med regn
Vill du ha sex just nu? - Nä
Vill du vara singel? - Nej
Vill du sova just nu? - Sovit hela dagen pga feber, klarvaken nu..
 
 

Kan?
Kan du cykla fort? - Igår så var jag jääävligt snabb.
Kan du sminka snyggt? - Ja det tycker jag
Kan du springa långt? - Alltså nä, inte tränat på ett år och astman är ej att leka med. Måste fan börja röra mig..
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka?- Jo
Kan du bita dig i tån?- Ja
Kan du vara sparsam med pengar? Alltså nä, men ska börja spara till tatueringspengar nu.<33
Kan du vara utan sex tills du är gift? - Nej
 
 

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? - Städat, vitt och ljust. (typ motsatsen till vad det är nu.)
Hur vill du bo? - Utanför stan med två bulldogs och Tom. <33
Hur är ditt drömjobb? - Marinbiolog hade varit sååå himla kul
Hur mår du egentligen? - Greaat
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - Vet inte, palla ha massa krav.
Hur många solglasögon äger du? - 3
Hur länge ska du vara vaken idag? - Ingen aning
 
 

Ska?
Ska du sova snart? - Vet ej
Ska du utomlands i år? - Yeess!! två gånger
Ska du ha något svart på dig imorgon? - Mest troligt
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? - Men lol ha den färgen du föds med pls.
Ska man va lång eller kort när man är kille? - Lång
Ska du duscha i morgon? - Jo
Ska du köpa något i veckan? - Lär hända
Ska vi sluta ställa frågor nu? - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0